20 Şubat 2014 Perşembe

Ali ile Ramazan


       


      Ali ile Ramazan, Perihan Mağden'in en güzel eserlerinden biri. Evet fazla klişe bi kitap ama her türlü okunması gereken bi kitap. İnsanı löp diye içine almayan ama okurken ağlatmadan da bırakmayan bi kitap. Kitabın içeriğinden bahsetmicem okuyacaklar için spoiler olmasın :p Ama şunu bilmelisiniz ki Ali ile Ramazan'ın aşkını konu alan bu eser sizi yaa hiç etkilemicek ya da sizi derinden sarsacak. Zaten öyle çok kalın da bi kitap değil 100 küsür sayfa bi şey. Tek gecelik işi var yani. 
Valla oyuncularda taş haa eheheh :D
     Ali ile Ramazan'ın sahneleneceğinden haberim vardı ama İstanbul'da olduğundan gidemicektim ve daha en başından silmiştim aklımdan bunu. Geçenlerde bi arkadaşım oyunun İzmir'de de oynanacağını söyledi. Tabi ben dünyayı deviriyorum mutluluktan izleyebilcem diye. Tabi nerde ne zaman bilet fiyat filan falan derken hooop gün geldi çattı. Baki Koşar Nefret Suçları ile Mücadele Haftası olması sebebiyle de daha bi coşkulu coşkulu izlemeye gittik kankimle. Ehh izledikte. Ama hiç beklediğim gibi değildi oyun. Kitap gibi olmasada tiyatral anlamda oyun da fazlaca klişeydi. Kitapta olmayan bazı ayrıntılar ve karakterler katılmış ve günümüze uyarlanmaya çalışılmış gibi... Aslında o konuda biraz kafam karıştı. İşin içinde gezi parkı filan vardı. Artık günümüzden mi bahsediliyodu yoksa günümüzden geçmişe mi bakılıyodu orda biraz kafam karıştı. Ama hakkını da yememek lazım süper olmasa da güzeldi. İşin içinde emek var ne de olsa.


Ehh arkadaşımın bilgisayarından kaçamak bu kadar yazabildim. Kendinize iyi bakın kuzular :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder