15 Nisan 2014 Salı

Salak Gönlümün Salak Maceraları PART 3

     Yıllardan ve yıllardan sonra vizeleri bitmiş bir şekilde karşınızdayım tekrar. Aşırı sıkıcı olan 3 hafta geçirdim. Pöfff yani.
     Nerde kalmıştık...
keşke partideki gogoboylar da böyle
olsaydı :(
     İşte bizim çocukla bütün geceyi geçirdim dans ederek öpüşerek yiyişerek biliyosunuz o işleri zaten. Saat sabahın dördü olmuş biz hala pistteyiz ama nasıl bir yorgunluktur anlatamam. Zaten partinin yarısı kolisini yapmış ve ayrılmıştı partiden. Biz de kalktık toplandık çıktık yola efenim.Yanımıza beş kişi daha gelmiş böyle lubun grubu olarak ilerliyoruz Alsancak sokaklarında. Bu grubun içinde daha önce benimkini öpen şu benim okuldan olan çocukta var ve hala tek amacı çocuğu benden çalmak ama yedirtmedim tabi ki de. Devamlı benimkine yaklaşıp duruyo ama hep aralarına girip fırsat vermiyorum bende. Bir yerden sonra o kafayla kaldıramadım ve bende bıraktım aman nolursa olsun kaparsa kapsın dedim çünkü acayip yorgundum. Bu defa da benim ki buna pas vermiyo devamlı kolumda yapışık duruyo bana adeta.
     Partide bütün paramızı harcadığımız için metroya talim istasyon kapısına dayandık. Sabahın dört buçuğu tabi ki de kapılar kapalı. Biz de yedi lubun gidip bi pastaneye oturduk saatin gelmesini bekliyoruz. Muhabbet şakalar hareketler filan tam bi gay grubuyuz yani aşırı belliyiz :D Bu sırada oturduğumuz yerde başka insanlarda var ve geneli bizim partiden çıkan gaycikler. Mekan sahibinin nasıl hissettiğini gerçekten şu an merak ediyorum. Düşünsenize pastanenize bi anda onlarca gay doluşuyo. Ehh işte orda oturan herifin teki masalara laf atıp duruyodu homofobik homofobik. "Burda ne işiniz var, hadi bize gidelim, sizin gibi insanları bilmem napmalı" diyerekten. Oturduğumuz yerden kovulduk gibi bi şey oldu zaten o öküzün dediklerini duymamak için çıktık ordan ve başka bi mekana geçtik. Orada bizimkiler bi şeyler atıştırırken bende nasıl olduysa kankimin çantasının üstüne başımı koyup uyumuşum sızmışım. Bi ara ismimi duydum ve gözlerimi açtım ne görsem iyidir. Bu benimki başını benim karnıma koymuş elinide bacağıma sarmış uyumuş gruptaki herkeste sinsi sinsi bıyık altı gülerek bizi izliyo hemde. Benden çalmaya çalışan çocuksa en sona oturmuş ve arkasını bize dönmüş. Ahh o nasıl bir ego kabarmasıdır ahahah :D Ben biraz hareket edince bu benimkide kalktı hemen. Baktık saat gelmiş hem metro hem otobüs seferleri başlamış ver elini metro istasyonuna tekrar. Ama bu defa da gıcık oldu yaa diğer çocuk ben otobüsle gidicem diye tutturdu. Bizde git dedik ne diyelim. Böyle olunca o ve arkadaşları bizden ayrılıp otobüse bindiler. Bizde metroyla gittik.
rakibim ve ben (temsili) :D
     İşte böyle de bir gece geçirdim ve bir çocuk için bunları yaptım. Sonuç mu tamamen hüsran. O gecenin ardından iki hafta boyunca çocuğu tanımaya çalıştım ve hayatıma sokacağım kadar değerli birisi olmadığını anladım. Tamam fizik olarak yakışıklılık olarak falan çok iyi ama hani bazı insanlar vardır konuşmaya başladığı anda bitirirsiniz onları. İşte tam da o tiplerdendi. Karakter olarak kötü birisi asla diyemem ama öyle herkesin kaldırabileceği daha doğrusu tahammül edebileceği bi tip değildi. Kendini dünyanın merkezinde sanan, hep kendi istediğinin olması gerektiğini düşünen, konuşurken karşıdakini hiç düşünmeyen, kendisinin haksız olduğunu bilse dahi kendini haklı göstermeye çalışan bi tipti. Yüzlerce örnek olsa da küçük bi örnek vermek istiyorum nasıl birisi olduğunu anlamanız için. Benim sağ dizimde bir sorun var ve incittim iki hafta kadar önce hem de fena şekilde, ayrıca şu lanet yirmilik dişlerden de çıkartıyodum tam o sıra ve ağzım şişlikten dolayı kitlenmişti çenem açılmıyodu yani. Bende doktora gittim iki gün boyunca hem dizim hem dişim için allam röntgenler testler yok bilmem neler filan falan hastane işleri malumunuz. Üçüncü gün ise doktorcağızlarım hem dişim hem de dizim için ameliyata karar verdiler. Bunu o anki durumumun ciddiyetini anlayın diye diyorum. Bu olaylar üç dört gün içinde oldu ve bu süre zarfında çocukla hiç konuşmadım. Beşinci gün mesaj attı ve buluştuk. Bana darılmış hiç mesaj atmadığım için beni seviyomuş niye ona böyle yapıyomuşum muhabbeti yaptı bana. Bende ona doktorların kararlarından filan bahsettim. Bana dönüp ne dese beğenirsiniz. Aynen şöyle: Hep kendini haklı çıkartacak bahaneler buluyosun zaten ben ne haldeyim biliyo musun? Bende grip oldum sen hiç beni sordun mu? Sabah akşam şurup içiyorum, diyo.
yine adam gibi birisini bulamadım -.-
     Karakterini de hiç sevmedim zaten. Bütün hayat felsefesini gay olmak üstüne kurmuş gibi. Her yerde her şeyde gayliğini öne çıkaran birisiydi. Düşünsenize bi pantolon beğenmişsiniz alcaksınız onun da yorumunu soruyosunuz ve yorumu şu "gayler bundan giymez" manyak ne alaka gayler şunu giyer bunu giymez diye bir şey mi var. Bi mekana giriyosunuz yemek yemek için çiğ köfte istiyosunuz bunun üzerine yanınızda ki iğrenç sesler çıkartıp "onu doğulular yer gayler yemez" diyo. Yani anlayacağınız malın tekiydi o kadar boşuna uğraşmışım offf offf.
     Ben bunu postaladım geçen günlerden birinde bu da iki gün içinde sevgili yapmış hemde benimle aynı isimde ahahah. Sevgilisiyle nereye gitseler check-in yapıp duruyo ve yorum ekliyo sevgilimle şurda şunu yapıyoz şurda şunu yiyoz şurda yiyişiyoz sevişiyoz filan diye. Asıl konuya geleyim sevgilisinide daha önceden görmüşlüğüm vardı. Geçen gay club da takılıyoruz dans ediyoruz falan baktım tam önümde dans ediyo sevgilisi. Kendisi nerde bilmem. Beş dakka sonra ise check-in yaptı başka bi mekanda e altında da yorum sevgilimle sevişiyoruz diye. Tabi beni bir gülme aldı sevgilisi benim yanımda ama böyle bi check-in yapıyo kendisi. Bizimkilere anlatınca bizimkilerde gülmeye başladı filan muhabbet yürüdü gitti. Bizimkilerden biri mi bir başkasımı bilmiyorum birisi yapılan check-ini buna göstermiş bu da apar topar kalkıp gitmiş. Sonrasında neler oldu bilmiyorum.
     Şu aralar hayatımda bir başkası var tanıma kısmını filan geçtiğim kendime uygun gördüğüm ama pas bulamadığım birisi maalesef ki. Aslında pas bulamadığım değil de nasıl desem oyalandığımı hissettiğim bi durum içerisindeyim. Daha fazla spoiler vermeyeyim ilerki günlerde anlatırım ne de olsa. :D Bu ara hayatım çok zengin zaten :D Okuduğum üniversitede lgbt grubu kurulması için girişimlerim var rektörlükle azcık takışsakta başarcaz onu da ayrı bi postta anlatırım. Haa bir de okulumda ki transtan bahsedeceğim bi ara size sadece iki yan sınıfımda ve onunla kanki olma yolunda ilerliyorum :D Daha neler neler var :D
     Ayın 16sında ki bu yarın oluyor İstanbula şu ilgilendiğim kişini yanına gidiyorum :p Bir blogger buluşmasına da katılıcam allam nasıl heycanlıyım var yaa ilk defa katılıcam diye +Barnabas Anjelique cim saolsun beni haberdar etti. Heyecanla bekliyorum. Acaba ilk blogger buluşmam nasıl geççek hoff :/
     Haydi kendinize iyi bakın yakın zamanda yazcam bu defa çok ara vermicem :*

6 yorum:

  1. dur okucam! heyecan yaptım şidmi :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy valla başım döndü okurken :D Bu ne hız yaa. Dolu dolu yaşıyosun hayatı helal olsun.

    Orda burda sahte check-in yapması gerçekten acınacak durumda olduğunu göseriyor bence :D

    Bir de İstanbul'lu çıktı başımıza :D Merak ettim şimdi yaa çabuk yaz bak :P :DD

    Neyse canım sen mutlu ol da gerisi önemli değil ;) öpüldün :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edetim pembecim :D istanbulluyu biliyosun zaten detaylari da ilerde yazınca ogrenceksin :D ve son olarak mutlu ol diyosun da mutluluk şu aralar benden çok uzakta şu istanbul gezim olmasa intihar etcekdim de :D o yardimima yetisti :D

      Sil
  3. anam ne kadan hızlı bir hayat bu ya valla :) aman dolu dolu olsun da :) bu arada gayler çiğköfte yemez ne kadar saçmaymış ben deli gibi yerim valla :D umarım bu yenisi mantıklı birisi çıkar da mutlu olursun :) ben gayimnevar :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa evet hayatım cook dolu ve beni asıl mutlu edende bu zaten :D bunun dışında bende çiğkofte hastayisiyim eheheh :) yaa kendi sevmediği her şeyi yapmamak için gayligi kullaniyodu o şahıs :/ bu yüzden maldi yani!! Istanbullu daha iyi birisi hani nasil desem daha kültürlü daha nazik ince birisi umarım böyle devam eder o da :D ama bence bir sey olacağı yok bana göre fazla zeki adam fransızca matematik testi çözüyo hemde fulluyo -.- o yüzden pek de umidim yok bu istanbulluylada ahahah :D

    YanıtlaSil